Saturday, April 19, 2008

Όμορφα κουταβάκια


4 comments:

Marilou said...

Na soy zisoyn!! Einai ola poli omorfa!! Kalo pasxa kai se sena eyxomai! Xristos Anesti!
Se eyxaristw poli gia tis eyxes soy!
Na sai kala! O,ti po8eis!
x

Menelaos Gkikas said...

Πολυαγαπητό χαρωπό Μαριλούδιον δεν θες να τα στρουμφίσεις?? Χριστός Ανέστη, ότι καλύτερο να έχεις! Χρόνια Πολλά!

Ιμμαήλ said...

φιλάκια σε αυτές τις φατσούλες και χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στον κάτοχό τους!
χάρηκα που πέρασες απο το κυψελάκι μου!να είσαι καλά, να περνάς ακόμα καλύτερα και καλή σταδιοδρομία στον κλάδο που έχεις επιλέξει.
ελπίζω να τα λέμε συχνά (αν δεις μελένιες πατούσες στο μλπογκ σου, μην φοβηθείς: όλο και κάποιο λαίμαργο μελισσάκι θα έχει περάσει).
καλή σου μέρα!

Menelaos Gkikas said...

Ιμμαήλ καλοσόρισες!! Νά'σαι πάντα καλά, γεμάτη μέλια! Αλήθεια κυψελάκι το λες το ημερολόγιό σου?? Ωραίο ακούγεται!
Ρε παιδιά τι έχετε πάθει όλοι με τα κουτάβια μου? Μαρέσουν τα μωρούδια μου! Ποιος σας είπε ότι είναι δικά μου? Βρήκα απλά τη φωτογραφία στο facebook και μου άρεσαν οι φατσούλες τους! Πάω τώρα να τους δώσω το φαγάκι τους και να τα κοιμήσω!! Ιμμαήλ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Είναι πανέμορφο να άγεις στην πρόκληση...!! Καλό σου βράδυ!